Pagina's

woensdag 1 april 2015

L'ORÉAL LUMI MAGIQUE FOUNDATION

Nu bij de Etos elk tweede product van L'Oréal Paris gratis is, besloot ik maar eens een nieuwe foundation te proberen. Normaal gebruik ik van L'Oréal de True Match foundation, waar ik erg tevreden over ben, maar ik vind het altijd erg leuk om nieuwe dingen uit te proberen!

 

Toen ik voor het schap van L'Oréal Paris stond om mijn gratis product uit te zoeken, ging mijn blik eigenlijk automatisch naar deze foundation. Ik vind de verpakking er erg mooi uitzien! Ik wist eerlijk gezegd nog niets over deze foundation, maar over het algemeen ben ik erg tevreden over de foundations van L'Oréal, dus het was zeker het proberen waard!

Dit is wat L'Oréal zegt over de Lumi Magique foundation:
Lumi Magique is de nieuwste innovatie in foundation. De revolutionaire Liquid Light technologie zorgt ervoor dat het licht op de huid perfect wordt weerkaatst voor een stralend effect. De luchtige en verfijnde formule weet alle imperfecties te verhullen met behoud van een natuurlijke teint.

Een huid met een natuurlijke, egale finish die zo uitzonderlijk straalt dat het net lijkt alsof ze van binnenuit verlicht wordt… tot wel 12 uur.

Toen ik dit las werd ik stiekem heel erg blij! Ik had van Bourjois al een foundation die beweerde licht te weerkaatsen en die vond ik erg fijn, alleen is de lichtste tint van Bourjois helaas nog te donker voor mij. Helemaal enthousiast begon ik met het aanbrengen van de foundation. De textuur is niet te dik en ook niet te waterig, ik vind hem precies fijn zo!







Dit is het resultaat bij mij! De eerste foto is gemaakt met hele felle lichten waarmee je werkelijk álles kunt zien en zoals je ziet: geen pancake-effect! Het geeft een mooie egale dekking en zoals de foundation ook belooft, geeft het je huid wat meer 'shine'. In het felle licht lijkt de foundation bij mijn neus niet helemaal goed te dekken, maar in daglicht, zoals op de tweede foto, is daar niets meer van te zien.

Ik heb van mezelf een best wel droge huid en heb veel last van roodheid, wat ik met een foundation probeer weg te werken. Daarvoor dekt deze foundation perfect. Last van puistjes heb ik amper, maar ik denk dat als je dat wel hebt deze foundation ook een goede oplossing zou zijn. Hij is namelijk best glanzend, waardoor je huid er automatisch egaler uitziet dan wanneer je een matte foundation gebruikt. Is je huid nou erg vet en gaat ie snel glimmen? Dan zou ik deze foundation afraden, omdat je dat effect dan alleen maar vergroot. Wat je natuurlijk wel zou kunnen doen is de foundation even afpoederen naderhand!

L'Oréal Lumi Magique is voor €16,95 te koop bij de drogisterij en parfumeries.





- Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten