Pagina's

donderdag 2 april 2015

OUTFIT OF THE DAY | TESSA


Deze outfit is stiekem al van vorige week vrijdag, maar dat maakt niet uit! Ik zou die dag  naar een vriendin gaan, maar door de verschrikkelijke stroomstoring reden er om 4 uur vanuit het dorp waar ik woon nog steeds geen treinen, dus dat ging 'em niet worden. Ik ging maar weer naar huis, maar omdat ik m'n outfit toch wel leuk vond, besloot ik Liset te vragen om wat outfit foto's te maken!


Ik hou echt van high waisted broeken en crop tops! Ik draag een nieuwe broek van de Pull and Bear, deze kostte maar €19,99. De zwarte variant heb ik al een tijdje en draag ik het liefst elke dag omdat hij zo fijn zit.



De zwarte turtleneck crop top is van Liset en deze heeft ze voor ongeveer 10 pond gekocht bij de River Island in Londen. De schoenen zijn stiekem ook van Liset. Eigenlijk draag ik nooit hakken, maar ik vond ze hier wel leuk bij staan. Deze schoenen komen van de H&M, maar ik heb geen idee hoe duur ze waren. Ze zijn ook al van een paar jaar geleden.


En als laatste draag ik er een rode geruiten flannel van de H&M (€14,99) over, omdat het de laatste dagen toch nog wel pittig koud is!

Wat vonden jullie van deze outfitpost? Willen jullie vaker onze outfits zien?

- Tessa

5 opmerkingen: