Pagina's

maandag 30 maart 2015

H&M COACHELLA FAVORITES

1. Korte top met kant €14,99 // 2. Zonnebril €9,99 // 3. Schoudertas met franje 24,99

H&M heeft in samenwerking met Coachella een lijn met festival proof kleding uitgebracht. Ondanks dat ik niet vaak naar een festival ga, vind ik de typische festival looks altijd enorm leuk. Ik was dan ook al heel lang nieuwsgierig naar wat voor collectie dit zou worden! In deze blogpost laat ik jullie mijn favorieten zien uit de Coachella collectie van H&M.

4. Mouwloze Jurk €14,99 // 5. Sandaletten €29,99 // 6. Schoudertas met franje €24,99 // 7. Halterlijnjurk met franje €29,99



8. Wollen hoed €17,99 // 9. Korte kanten top €17,99 // 10. Enkelboots €39,99


Er is op dit moment bij H&M ook een kortingscode bij H&M voor gratis verzending (2946), deze is geldig tot 7 april. Ik heb net al een bestelling geplaatst met daarin het jurkje van nummer 4 en twijfel nog of ik ook de zwarte sandaletten, de bruine of de zwarte fringle tas en de top van nummer 9 ga bestellen. 

Vind jij dat er leuke items tussen zitten?

4 opmerkingen:

  1. Leuke items! Vooral het topje en de zonnebril van collage 1 en het jurkje van collage 2!
    En de hoed van collage 3! Haha vind gewoon alles leuk eigenlijk.

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het jurkje van de tweede collage krijg ik als het goed is deze week binnen!

      Verwijderen
  2. Ik heb net de hele Coachella collectie gezien en ik vind echt zowat alles leuk! Ik ga vrijdag zeker eens een kijkje nemen! xo // Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen