Pagina's

zondag 19 april 2015

IAM2 EXPO



Donderdag 16 april vond de IAm2 Expo plaats in de Wagenmakerij in Tilburg. Deze expo was een opdracht vanuit mijn opleiding, International Event, Music & Entertainment Studies, waarbij alle tweedejaars studenten hun concept konden exposeren en op deze manier in contact te komen met het werkveld. In deze post kun je lezen over mijn concept en de expo.

  



WANDER/WONDER is de naam van mijn concept. Een concept is altijd gebaseerd op een visie en kernwaarden.

'Stop niet met dromen zodra je wakker wordt en bevrijd jezelf uit je comfort-zone'
Die visie is zo'n beetje de basis van een concept. Alles wat je doet en maakt wordt gedaan vanuit die visie. Bij die visie horen je kernwaarden, zodat je voor jezelf weet wat het belangrijkste is van je concept. Voor mijn concept zijn dit Avontuurlijk, Optimistisch, Vrijheid, Open-Minded en Fantasierijk. Vanuit deze visie en kernwaarden heb ik dus ook mijn conceptnaam en logo bedacht. 
 


De bedoeling van de IAm2 Expo was om dit concept helemaal te visualiseren en te exposeren aan mensen uit het werkveld. Voor mijn expositie heb ik gekozen om gebruik te maken van een klamboe. Deze klamboe symboliseert mijn comfort-zone, waar ik uit moet breken om mijn dromen te bereiken. Buiten deze comfort-zone hangen allemaal lampjes en papieren vliegtuigjes, die de dromen symboliseren. Ik heb mijn visie dus letterlijk vertaald in mijn expositie. De papieren vliegtuigjes die er hangen zijn ook mijn visitekaartjes, die ik mee kon geven aan de bezoekers van de expositie.


Naast mij waren er natuurlijk nog veel meer studenten die ook hun concept exposeerden (Yep, zélfs die Dixi is een expositie!). Ben je nou benieuwd naar de andere exposities, dan kun je even een kijkje nemen op deze facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/Iam2expo/496472423722185?fref=ts

- Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten