Pagina's

woensdag 25 maart 2015

MEET THE BLOGGER | LISET


Hoi! Leuk dat je kennis wilt maken met Meticulous! Komende dagen zullen wij alle vijf een stukje over onszelf plaatsen.



Naam: Liset de Boer
Leeftijd: 19
Studeert: Communicatie: media, reclame & design

Schrijven is iets wat ik al van jongs af aan doe en nog steeds heel erg leuk vind. Op de blog zul je mij denk ik in elke categorie wel eens tegenkomen. Fashion, Food, Travel of Beauty, alles vind ik wel leuk! Nu de zomer er weer aankomt hou ik me ook steeds meer bezig met gezond eten en sport, dus hier zal ik ook over schrijven. Wat ik zoal in een week doe is series kijken, (online) shoppen en polefitness. Ik woon nog bij mijn ouders, net als mijn zusje Tessa die ook voor deze blog schrijft maar hoop ooit ergens een leuke kamer te vinden in een gezellige stad.

Wat is je outfit op dit moment?
Heel erg, maar nu ik dit schrijf draag ik een roze fleece pyjama broek en een tweekleurig grijs vest. Als ik thuiskom doe ik vaak meteen een 'chill outfit' aan haha.

Wat is je favoriete make-up merk?
Qua lippenstiften zeker MAC, sinds ik mijn eerste MAC lippenstift heb gekocht koop ik van bijna geen enkel ander merk meer lippenstift. Verder vind ik altijd wel iets leuks bij Kiko en NYX en heb ik een heel fijn blush palette van Benefit.

Heb je tattoo's of piercings?
Ik heb in mijn linker oor drie gaatjes en twee helixen en in mijn rechter oor alleen maar een gaatje. Ik wil er rechts graag nog iets bij maar weet nog niet wat. Ik heb geen tattoo's, maar loop al een tijdje met het idee rond van een kleine tattoo van een olifantje. Misschien dat ik die laat zetten als ik een mooie reis heb gemaakt in de toekomst.

Voor welke serie blijf jij thuis?
Ik blijf voor weinig dingen echt thuis, maar als ik de kans heb kan ik zo negen episodes achter elkaar aan kijken. How to get away with murder, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Game of Thrones en Revenge zijn een paar series die ik heel leuk vind. Met Arrow ben ik afgelopen weekend begonnen!

Wat is je favoriete band?
Op dit moment vind ik James Bay heel leuk, ook al is dat geen band. Verder luister ik vaak de muziek Mumford and Sons, vooral het eerste album.

Zonder wat ga jij de deur niet uit?
De gedachte aan mijn telefoon een hele dag niet bij me hebben bezorgd me rillingen en ook mijn portemonnee stop ik altijd in mijn tas.

Wat is je favoriete emoji?





Waar kan iemand jou 's nachts voor wakker maken?
Voor een dikke geldprijs of een mooie vakantie wil ik wel mijn bed uit komen. :)

Welk land wil je echt nog een keer bezoeken?
Ik wil heel veel plekken nog bezoeken en het liefst zou ik ook elke maand een stedentripje maken als mijn bankrekening het toeliet. Hoog op mijn lijstje van verre reizen staan Indonesië (en dan vooral Bali) en Australië. 

Waar kan je mij nog meer vinden?
Ik heb account op Instagram!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten