Pagina's

maandag 23 maart 2015

MEET THE BLOGGER | IRIS


Hoi! Leuk dat je kennis wilt maken met Meticulous! Komende dagen zullen wij alle vijf een stukje over onszelf plaatsen.

Naam: Iris
Leeftijd: 20
Studeert: Pedagogiek in Tilburg


Hallo! Zoals jullie gelezen hebben studeer ik pedagogiek! Wat heeft dit met bloggen te maken? Helemaal niks! Toch heb ik een passie voor bloggen. Mijn hele leven schrijf ik al verhalen, gedichten, fanficties en 'boeken'. Ik besloot mijn geweldige vriendinnengroep, passie en drang om te schrijven te combineren en mede mogelijk gemaakt door Tessa, Liset, Marlou en Eline is meticulous ontstaan! Verder heb ik een vriend, hij heet Ian en woon ik nog bij mijn ouders in een rijtjeshuis.
















Wat is je outfit op dit moment?
Op dit moment heb ik een zwart los shirt aan van de primark! (3 euro!!) Er zit een heel licht bloemetjes patroon in. Een bordeaux rood vest en een zwarte high waist broek. Ik heb beige schoenen aan in clarks model.

Wat is je favoriete make-up merk?
Ik heb niet echt een favoriet make-up merk. Dit verschilt heel erg per product. Van foundation heb ik vaak l'oreal, bourjois of kiko. Ik moet altijd de meest lichte foundation hebben die niet oranje uitvalt. Dit is soms best nog een zoektocht. Voor lippenstift heb ik graag kiko, yves saint laurent en ik heb laatst een lippenstift van clinique gekocht die ik ook echt kan aanraden!
Mijn mascara koop ik gewoon lekker budget! Catrice!
Voor blush en oogschaduw heb ik sleek, mua en kiko.

En last but not least eyeliner: L'oreal paris.

Heb je tattoo’s of piercings?
Ja! Gewoon oorbellen haha! En ik heb 2 tattoos in de binnenkant van elke enkel. Een zon en een maan.

Voor welke serie blijf jij thuis?
Over series kan je echt met mij praten. Ik kijk heel erg veel series. Ik blijf thuis voor the blacklist, pretty little liars en teen wolf.

Wat is je favoriete band?
Dit is voor mij echt een moeilijke vraag. Ik luister heel veel verschillende muziek. Ik hou echt van mumford and sons maar ik luister ook graag muziek zoals All time low, boys like girls en Augustana.

Zonder wat ga jij niet de deur uit?
Ik ga niet de deur uit zonder mijn telefoon en pinpas. Naar school ga ik niet zonder laptop en oplader. Ook zit er toch wel vaak een lippenstift in mijn tas.

Wat is je favoriete emoji? 












Waar kan iemand jou 's nachts voor wakker maken?
Voor cadeautjes, nieuwe make-up, nacho's van een café bij ons in de stad en natuurlijk ook een vakantie of reis!

Naar welk land wil je echt nog een keer heen?
Ik ben echt een ontdekker. Het liefste ga ik overal heen. Wat ik echt nog wil zien zijn de landen in Azië. Vooral de mooie bestemmingen daar. Natuurlijk staat de stad New York bij mij ook hoog op het lijstje. Ook wil ik graag naar Bali.
Oke, eerst sparen!

Waar kan je mij nog meer vinden?

Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten