Pagina's

vrijdag 1 mei 2015

APRIL FAVORITES | TESSA


Het is al weer mei! De tijd gaat zoooo snel. Aan de ene kant vind ik het heerlijk want dat betekent dat het gauw zomer is, maar aan de andere kant ben ik bang dat de tijd zo snel gaat dat het straks juli is en het nog steeds niet warmer dan 18 graden is buiten. Maar oké, even terug naar de orde van de dag, omdat april afgelopen is laat ik jullie vandaag mijn april favorites zien!



Bourjois Paris - Healthy mix foundation
Mijn eerste favoriet van de afgelopen maand is deze foundation. Ik heb er al over verteld in mijn every day make-up post. Ik draag deze foundation sinds ik hem heb bijna elke dag. Hij covert alle plekjes op mijn gezicht echt heel goed op, maar geeft geen pancake effect. Het is best een vette foundation, dus goed voor een droge huid, maar als je van jezelf al een vette huid heb zou ik hem niet kopen. Het is trouwens niet zo dat je hele gezicht gaat glimmen van deze foundation hoor, maar hij geeft wel een klein glansje. 


Lush Angels on Bare Skin 
Als tweede heb ik deze gezichtsreiniger van Lush. Eline schreef er al over in haar Lush favorites post, maar ook ik ben een groot fan! Het is een korrelige gezichtsreiniger die een beetje de structuur van een scrub heeft en hij maakt je gezicht echt super zacht. Hij is ook heel goed voor puistjes en andere irritaties op je gezichtshuid. Ik gebruik Angels ook vaak om de resten van mijn foundation, poeder, bronzer en blush eraf te wassen. 


Diadermine - oogreinigingslotion
Zoals op de foto te zien is zit deze oog make-up remover nog erg vol. Dat is niet omdat ik hem niet fijn vind (anders zou het natuurlijk niet een van mijn favorites zijn), maar omdat ik hem nog niet zo lang heb. Ik heb hem pas twee keer gebruikt maar vind hem zo fijn dat ik hem er toch bij wilde doen! Voorheen gebruikte ik altijd make-up doekjes van de Primark of Hema, maar ik merkte dat mijn huid daar erg droog van werd. Nu haal ik mijn oog make-up eraf met deze make-up remover. Ik doe een paar druppels op een watje en daarmee kan ik al mijn make-up eraf halen!


How I Met Your Mother (TV serie)
En dan even een random favorite tussendoor, ik ben afgelopen maand begonnen aan How I Met Your Mother en vind het geweldig. Ik wilde al er al heel lang aan beginnen maar op de een of andere manier kwam het er nooit van. Nu ben ik eindelijk begonnen en ik raad jullie allemaal aan om het ook te gaan kijken. Als je een beetje van humor houdt tenminste. 


Converse Chuck Taylor All Stars zwart 
Waar ik enorm blij mee ben zijn deze zwarte lage Converse die ik twee weken geleden gekocht heb. Ik heb ze, net als Eline, bij de Episode gekocht voor maar €25! Ze zijn tweedehands, maar ik denk dat ze niet vaak gedragen zijn want ze zijn nog helemaal mooi. Ik wilde al heel lang lage converse, het liefst zwart, maar ik vond ze toch wel aan de dure kant. Toen deze zag hangen in mijn maat bij de Episode twijfelde ik geen moment en heb ik ze meteen gekocht!


H&M Kimono
En als laatste deze prachtige Kimono van de H&M! Ik ben er echt verliefd op. Dit is mijn eerste kimono, maar ik wilde er al lang eentje. Ik vind een kimono super handig als het een beetje warm is maar er toch een windje staat. Een kimono kan je echt met alles combineren, gewoon met een spijkerbroek en shirtje, maar op een shortje of jurkje/rokje staat het ook leuk!

Zo, dat waren mijn favorieten van de maand april. Zouden jullie zoiets voor elke maand willen lezen?

- Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten