Pagina's

vrijdag 10 april 2015

YANKEE CANDLES


Een vriendin besloot mij laatst mee te nemen naar de Yankee Candle Store in Amsterdam en eigenlijk had ze dit beter niet kunnen doen, want een kwartier later liep ik weer naar buiten met vier kaarsen. Een dag later ben ik zelfs teruggegaan om er nog een paar te halen!


Dit zijn de eerste vier kaarsjes die ik had gekocht. Vooral van Baby Powder en Soft Blanket ben ik helemaal weg! Baby Powder ruikt namelijk ook echt naar babypoeder en Soft Blanket ruikt naar net gewassen lakens. Ik had deze geuren ook nog nooit eerder in een kaars gezien. Toen ik de volgende dag weer nieuwe kaarsjes ging halen, heb ik nog Vanilla Lime en Season of Peace gekocht. Alle geuren die ik heb gekocht zijn vooral fris en zoet, maar je hebt nog zoveel meer geuren, dus voor ieder wat wils!

Deze kleine kaarsjes zijn €3,- per stuk en kosten €10,- als je ze per vier koopt. Je hebt natuurlijk ook grotere potten kaarsen, maar die zijn best prijzig, dus ik wilde graag eerst wat verschillende geuren uittesten en bepalen welke ik nou écht het lekkerste vind voordat ik zo'n grotere pot aanschaf.


In Amsterdam zit de Yankee Candle Store in Magna Plaza op de tweede verdieping. Ook zijn er heel veel andere Yankee Candle verkooppunten. Op www.yankeecandleshop.nl kun je zien waar er bij jou in de buurt Yankee Candles verkocht worden.

Naast het maken van heerlijk ruikende kaarsen, is Yankee Candles ook veel bezig met het steunen van goede doelen. Zo hebben zij al geld opgehaald voor scholen, muziek en bands, sport teams, kerkgroepen en verschillende non-profit organisaties. Er zit dus ook nog een goed doel achter het kopen van deze lekkere kaarsjes!

Welke geur vind jij het lekkerst?

- Eline

1 opmerking:

  1. Telkens als ik een artikel zie over deze kaarsen, vraag ik mij af waarom ik er nog nooit één getest heb. Ze lijken mij echt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen