Pagina's

donderdag 9 april 2015

FAVORIETE INSTAGRAM ACCOUNTS



Vandaag laat ik mijn favoriete Instagram accounts van dit moment zien. Ik zelf vind het superleuk om in het leven van andere meiden te kijken en hun foto's te bewonderen. Ik hoop dat je er inspiratie van opdoet en weer een paar Instagram accounts erbij hebt om te followen!



@weworewhat
Danielle is fashion blogger en woont in New York. Ze post elke dag foto's met de nieuwste designer outfits en mooiste plekjes van New York. Omdat ze voor haar blog veel plekken bezoekt is het extra leuk om haar te followen en mee te kijken in haar leven.



@Mimielashiry
Mimie is model en reist van LA naar Australië. Haar stijl is erg divers en zal ook niet iedereen aanspreken, ik daarentegen vindt het echt onwijs mooi. Ze post vooral omgeving- en outfitfoto's en natuurlijk foto's van zichzelf.



@Lykkelinaaa
Lina noemt zichzelf een 'Gypsy Wanderer' en dat maakt ze ook waar. Haar foto's zijn erg boho geïnspireerd en ze post de mooiste natuur foto's.


@chiaraferragni 
En natuurlijk kan Chiara van 'The Blonde Salad' niet worden weggelaten uit dit rijtje. Met haar 3,5 miljoen followers op instagram is ze een van de grootste fashion bloggers. Als je wilt weten wat de nieuwste trends zijn op gebied van mode is het een aanrader om Chiara te followen.



@Makeupbymandy24
Amanda heeft sinds kort haar haar wit, en volgens mij nu roze geverfd. Niet veel mensen kunnen het hebben maar haar staat het geweldig. Ze draagt veel zwart gecombineerd met boho items. Ze post niet alleen mooie outfits maar heeft ook een Youtube channel.



@amberfillerup
Amber heeft volgens mij het mooiste haar wat ik ooit heb gezien, ze zou zo door kunnen voor rapunzel. Voor de Victoria Secret fashion shows doet ze ook het haar van de modellen, wat mij niks verbaasd! Op haar instagram heeft ze natuurlijk veel foto's van haar haar, maar ook heeft ze een kindje waar ze veel foto's van post.

Dit waren een paar van mijn favorieten accounts! Heb jij nog accounts die ik echt moet gaan followen? Laat het dan vooral weten!

- Marlou







5 opmerkingen:

  1. Aaah ik vind die Lykkelinaaa heeeel mooi, die kende ik nog niet! En mimi heeft echt de beste stijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kon @weworewhat nog niet, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker wel mooie foto's ik kende er maar 1 uit het rijtje dus wel leuk om eens andere leuke accounts te zien, Ik ga ze zeker opzoeken leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg Amber ook al een tijdje, ik ben verliefd op haar haar, ook al zijn het dacht ik extensions haha x'D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze gebruikt extensions om het dikker te maken, maar haar lengte is van haarzelf. Ik ben echt jaloers haha

      Verwijderen