Pagina's

dinsdag 7 april 2015

REVIEW | LUSH SEANIK SHAMPOO BAR


Producten van Lush zul je waarschijnlijk wel vaker voorbij zien komen op onze blog. Lush is namelijk een merk waar we allemaal gek op zijn. Vandaag zal ik laten zien waarom de Seanik Shampoo Bar van Lush een van mijn all time favorites is!

Ongeveer iets meer dan een maand geleden kreeg ik heel erg last van snel vet wordend haar en had ik ook steeds meer last van roos. Dingen waar ik voorheen nooit last van had, dus ik had geen idee wat ik eraan moest doen. Uiteindelijk heb ik Head & Shoulders shampoo gekocht tegen roos en vet haar, maar dit maakte mijn haar heel slap en futloos.

Op aanraden van Eline (ook van deze blog) ben ik de Lush binnengestapt en heb ik gevraagd naar een shampoo die ervoor zorgde dat mijn haar minder snel vet werd, meer volume gaf en het liefst ook nog hielp op het gebied van roos. De verkoopassistente raadde Seanik aan, een shampoo bar met zeezout en zeewier. Ik vond het blauwe kleurtje er wel leuk uitzien en de belofte van meer volume en verzorging en wat glans sprak me wel aan dus ik nam hem mee naar huis.



Maar dan nu het belangrijkste: werkt het ook echt, zo'n shampoo bar? Ik vroeg me eerlijk gezegd ook af hoe ik in hemelsnaam mijn haar kon wassen met iets wat leek op een blokje zeep met zeewier erin, maar het werkt! In de douche wrijf je de shampoo bar op je haar, ik doe meestal drie keer rondom mijn hoofd en wrijf dan nog een beetje op het onderste gedeelte van mijn haar. En schuimen dat het doet, ik was echt verrast!

Hieronder een foto van mijn haar na het gebruik van Seanik. Sinds ik de shampoo gebruik heb ik naar mijn idee ook meer krullen en glanzen de krullen mooier dan ervoor. En dat zonder vet te worden! Seanik van Lush is absoluut een van mijn favorieten.



Ik raad Lush Seanik zeker aan voor meiden die graag meer volume en een beetje die beach look willen. Als je echt hel veel krullen hebt zal ik de shampoo bar niet gebruiken, omdat ik merk dat ik wel iets sneller klitten in mijn haar heb. Verder gebruik ik vaak een beetje crèmespoeling in de puntjes omdat Seanik mijn haar wel een beetje stug laat voelen.

Seanik is bij Lush te koop voor €8,95 en gaat volgens Lush zeker 3 keer zo vaak mee als een fles shampoo van 250 ml. Ik weet nog niet of dit waar is, maar zuinig in gebruik is hij zeker!

Heb jij al ervaring met de shampoo bars van Lush?

- Liset

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! En wat heb je mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik merk dat mijn krullen echt veel mooier zijn geworden sinds ik deze shampoo gebruik!

      Verwijderen