Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

LENTE JASSEN | SPRING 2015


En ineens begint de zon te schijnen, dat zijn we niet gewend! Is de winter nu dan officieel voorbij (nee, officieel pas op 21 maart, maar dat even terzijde) en wordt het weer lekker weer? Het is nog geen 15 graden buiten, maar de zon maakt iedereen gek. Er zijn vast een hoop mensen die hun dikke winterjassen alweer in een hoekje op zolder hebben gedumpt. Maar ja, wat draag je dan als je naar buiten gaat? Juist, een luchtige lente jas! Voor wie er nog geen, of niet genoeg, heeft, hier een lijstje met leuke lente jassen voor het komende seizoen!


Forever 21 - €23,50

H&M - €29,99

H&M - €39,99
ASOS - €65,58







Pull & Bear - €59,99
Pull & Bear - €59,99


Forever 21 - €23,50
ASOS - €47,82
























En nu maar hopen dat het zulk lekker weer blijft! Welke lentejas ga jij zeker aanschaffen?

- Tessa 

6 opmerkingen:

  1. leuke blogpost! Ik vind het elk jaar weer lastig. Winterjassen is geen probleem maar zomer of lente jassen vind ik echt moeilijk om te kiezen wat bij mij past en ook een beetje bij al je kleding staat natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, het liefst koop ik gewoon 20 jassen om met allemaal verschillende outfits te combineren haha

      Verwijderen
  2. Wat een leuke jassen! Ik vind er zulke leuke tussen zitten maar ik ga toch altijd weer voor de standaard veilige jassen, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten hele leuke jassen tussen! Misschien moet ik ook nog maar eens de webshops afschuimen op zoek naar eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb gewoon een simpele klassieke trenchcoat dus ik ben al voorzien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke jassen! Ik zoek nog een fijne leren jasje, maar ik ze pasvorm is vaak niet geschikt voor mij. Die van Asos is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen