Pagina's

zondag 22 maart 2015

FUJIFILM INSTAX MINI 8


Ik heb een hele lange tijd getwijfeld of ik een polaroid camera zou kopen. Ik vond het idee van meteen een 'echte' foto in je handen hebben zo leuk. Het enige wat me tegenhield was de prijs. Ik heb de camera vaak genoeg gezien bij Urban Outfitters of online op internet waarbij je meer dan 100 euro voor de camera betaald. Totdat ik hem een paar maanden geleden opnieuw tegenkwam voor een veel leukere prijs.. wil je weten waar? Lees dan gauw verder ;) 





De Hema heeft sinds een tijdje een aangepast assortiment gekregen met o.a de blijmakers en daarbij vond ik ook deze leuke instax mini 8! Ik kon bijna niet geloven dat ze hem bij Hema nu ook verkochten. Ik heb toen geen minuut getwijfeld en hem meteen gekocht. De prijs was namelijk maar  42 euro! Hema had zelf een 'actie' waar ze de camera voor 59 euro verkochten maar door een leuke actie code ging er nog eens een paar euro meer vanaf. Ik weet niet meer of die actie nu nog geldt maar het is het proberen waard :) 

Mijn keuze is uitgegaan naar de witte variant, ik wilde of de pastel blauwe of de witte kleur maar toen de blauwe was uitverkocht was de keuze niet meer moeilijk om te maken. Ze verkopen de camera in verschillende kleuren o.a in pastel blauw, pastel geel, pastel roze, wit en zwart. Ik heb ze in de winkel ook in donkere kleuren gezien zoals paars en roze maar die kan ik nu niet meer vinden op hun website! 



Maar je bent niet helemaal klaar als je de camera hebt gekocht. Je moet namelijk ook nog film rolletjes kopen. Deze moet je special voor de Fujifilm insta mini 8 kopen. Gelukkig heeft Hema hier ook aan gedacht en verkopen ze de film voor een fijn prijsje. Een pakje waar 2 pakjes van 10 foto's inzitten kost namelijk 12 euro. Nu is dat nog best aan de prijzige kant maar ik heb overal op internet gezocht voor film rolletjes en geloof me, op elke site die ik kon vinden verkopen ze dezelfde pakjes voor de dubbele prijs! Je kan de foto's ook kopen met verschillende randen zoals sterretjes, Hello Kitty etc. Ik weet dat ze bij Hema er eentje hebben met sterretjes maar als je iets anders wilt moet je denk ik toch echt op Ebay kijken. 

Ik ben erg blij met de aankoop van deze camera, je pakt hem niet zo snel als wanneer je een foto maakt met je telefoon, maar ik vind het juist leuk om deze te gebruiken voor wat 'specialere' momenten. Ik heb er zelf voor gekozen om op elke foto de datum te schrijven, gewoon omdat ik het een leuke touch erbij vind geven! 

Wat vind jij van de camera? Ben je van plan  er zelf ook een te kopen of heb je er misschien al eentje? 

- Marlou 

3 opmerkingen:

  1. Ik zag deze camera gisteren toevallig nog bij de Hema gisteren! Ik zit ook al maanden te denken om zo camera te kopen, alleen zat dat financieel nog niet mee, haha. Leuke blogpost! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Heb al vaak die camera's gezien in Mediamarkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa lou ik ben zo jaloers op die van jou! Het is echt een super leuk ding :)

    BeantwoordenVerwijderen