Pagina's

woensdag 18 maart 2015

CROCHET & LACE

Als de zon begint te schijnen en het buiten weer warmer wordt maakt de inhoud van mijn kledingkast een switch. In de winter hou ik erg van donkere kleuren maar in de zomer draag ik juist graag wit. Vooral de kleur wit in combinatie met kant of crochet ben ik helemaal gek op als het gaat om shirtjes en jurken. Hieronder staan mijn favoriete lace & crochet items van Forever21!



Alle items in deze blogpost komen van de website van Forever21. In tegenstelling tot de winkel in Amsterdam, waar ik lang niet altijd iets leuks kan vinden, ga ik op de website helemaal los. Ik ben van plan deze zomer lekker veel witte kledingstukken van kant en met crochet details aan te schaffen en deze te combineren met bruin en pasteltinten.

Het fijne aan Forever21 vind ik dat alles relatief goedkoop is. Zo betaald je bijvoorbeeld voor de lange jurk nog geen €25 terwijl die bij andere winkels al snel het dubbele zou kosten! Welke items uit deze blogpost zou jij wel aan je Summer Wishlist willen toevoegen?


2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Wat een geweldige site, alles is daar zo goedkoop! Echt heel erg bedankt voor de tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen dank hoor! Ze hebben er inderdaad echt veel leuke dingen :)

      Verwijderen