Pagina's

zondag 12 april 2015

OUTFIT OF THE DAY | A DAY IN THE PARK

Afgelopen vrijdag was het hartstikke lekker weer en Tessa en ik besloten om samen met nog wat andere vriendinnen de dag door te brengen in het Vondelpark in Amsterdam. Zoals je al op de foto kunt zien, waren wij niet de enige met dit idee, maar dat maakte de dag juist super gezellig!



Vrijdag was het zo'n twintig graden in Amsterdam. Perfect weer om zonder jas naar buiten te gaan, maar helemaal met blote armen wilde ik ook nog niet over straat gaan. Daarom besloot ik deze blouse aan te trekken. Ik heb deze twee jaar geleden bij de Zara in Spanje gekocht toen hij naar €10,- afgeprijsd was en ik draag hem nog steeds. Goede aankoop dus!

Onder de blouse draag ik een gestreepte crop top. Ik hou echt van crop tops en draag deze eigenlijk ook als het wat kouder weer is, maar dan gewoon met een dikker vest of een jasje er overheen. Deze crop top komt van de Pull & Bear en was €8,-.



Zoals je op de foto wel kunt zien, ben ik best klein. Hierdoor moet ik broekspijpen altijd oprollen en ondanks dat ik dit best leuk vind staan, is het niet altijd even praktisch met elke schoen. Gelukkig hebben ze bij Topshop een afdeling met kleding voor vrouwen onder de 1.60. Deze broek komt daar ook vandaan en was eigenlijk €57,-, maar met de 10% studentenkorting die je daar krijgt was hij nog maar €51,30.

Aan mijn voeten draag ik hoge zwarte Converse All Stars. Ik draag heel graag All Stars, maar vind ze eerlijk gezegd best prijzig voor de schoen die je ervoor krijgt. In veel vintage winkels zoals Episode verkopen ze tweedehands All Stars en als je even goed zoekt, kun je misschien wel een paar vinden dat er nog goed uitziet. Dat is mij in ieder geval gelukt met deze schoenen! Ze zien er niet meer hetzelfde uit als wanneer je ze nieuwe zou halen, maar voor mij hoeven All Stars er ook helemaal niet gloednieuw uit te zien. In de winkel kosten deze schoenen normaal €69,99, ik heb er nu €25,- voor betaald!



Om mijn outfit af te maken, besloot ik een hoed op te zetten. Ik vind een hoed een erg leuk accessoire om je  outfit toch nog net wat spannender te maken én je kijkt niet de hele tijd in de zon met een hoed op! Deze hoed komt van Primark en was €7,50.

Welk item mag volgens jou echt niet missen tijdens een dagje in het park?

- Eline

4 opmerkingen:

  1. Die broek is echt geweldig! Ik ben zelf 1,79 en het juist heel moeilijk voor mij om een broek te vinden waar de gaten goed zitten bij de knieën. Bij de zara bijvoorbeeld kwam de scheur echt tot boven mijn knie echt een ramp.
    Maarja heel leuk artikel! En leuke outfit ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Bij Topshop hebben ze ook een 'tall' afdeling, speciaal voor langere meiden. Misschien kan je daar eens gaan kijken :')

      Verwijderen
  2. Hele leuke outfit! Ik draag ook bijna elke dag All Stars, 25 euro maar?! Laat ik daar ook maar 's kijken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hoed staat je super leuk! Ik ben ook nog op zoek naar zoiets, hoop dat ze 'm nog hebben bij Primark.

    BeantwoordenVerwijderen