Pagina's

donderdag 12 maart 2015

ALL TIME LOW MEET&GREET EN CONCERT



11 maart 2015 is een dag die ik nooit meer ga vergeten! All Time Low ontmoet, All Time Low signing, All Time Low meet&greet en All Time Low concert!

Gister was zeker weten een van de bizarste maar leukste dagen van mijn leven. 's Avonds zouden we naar het concert van All Time Low in Tivoli (Utrecht) gaan en we hadden ook kaartjes gekocht voor de signing die diezelfde middag ook in Tivoli zou zijn. Super vet al allebei, ik had er enorm veel zin in.

Voor wie ze niet kent, All Time Low is een poppunk band uit Amerika bestaande uit Alex Gaskarth, Jack Barakat, Zack Merrick en Rian Dawson en ze zijn geweldig. 

Op het laatste moment besloot ik samen met Eline en een paar anderen 's ochtends langs te gaan bij 3FM aangezien All Time Low te gast was bij de ochtendshow van Giel Beelen. Om 5:30 ging mijn wekker en gezien de vroegte overwoog ik om te blijven liggen, maar thank god gelukkig heb ik dat niet gedaan! Om ongeveer half 9 was ik bij het gebouw waar 3FM opgenomen wordt, All Time Low was inmiddels al binnen en live op de radio. We hebben een tijdje gewacht en ja hoor, uiteindelijk kwamen ze naar buiten! Eerst Jack (gitarist) en Zack (bassist), daarna Alex (gitarist en leadzanger) en Rian (drummer). Ze waren echt super lief en namen voor iedereen de tijd om ze te knuffelen en een fotootje te schieten.

vlnr. Ik met Zack - Eline met Alex - Ik met Jack - Eline met Rian

Helaas kon niet alles goed gaan, toen een vriendin haar telefoon aan Alex gaf viel hij op de grond en ja hoor je raad het al, het scherm van haar iPhone 5 was in duizenden stukjes gebroken.
Maar, ieder nadeel heeft zo z'n voordelen, we werden met ons groepje op de gastenlijst voor de meet&greets gezet en degenen die geen kaartje hadden voor het concert mochten ook mee naar het concert. En Alex beloofde haar dat ze een nieuwe telefoon zou krijgen!

Na de ontmoeting bij 3FM hebben we een beetje rond gelopen in Utrecht en rond 3 uur gingen we in de rij zitten voor de signing. Onze foto's van die ochtend hadden we uit laten printen bij de Hema (je kan gewoon je telefoon aansluiten op zo'n computer daar en binnen 10 minuten zijn ze geprint!) en op de markt hadden we een bos rozen gekocht, zodat we die aan de jongens konden geven!


Ook tijdens de singing waren ze heel lief en vrolijk en toen we naderhand aan een medewerker van Tivoli vroegen hoe het zat met de meet&greet vroeg hij ons of we "van de kapotte telefoon die de zanger had laten vallen" waren, haha! We moesten hierna dus weer naar buiten om opnieuw de rij in te gaan voor de meet&greets. Lang hebben we niet gewacht, na een half uur stonden we alweer in het gebouw. Met zo'n 50 anderen stonden we te wachten in een ruimte en na een tijdje kwamen ze naar boven. Allemaal gingen ze in een hoek van de kamer staan en je kon rustig op je gemak iedereen langsgaan. Iedereen was heel erg kalm en we hadden allemaal de tijd voor een knuffel, foto, praatje en handtekening.



vlnr. Eline met Rian, Eline met Jack, Ik met Zack, ik met Jack
Na de meet&greet mochten we meteen de zaal in, waardoor we dus als eerste een plekje uit konden kiezen! Eline wist van een eerder concert in Tivoli dat je het vanaf de trap aan de zijkant heel goed kon zien, dus we besloten daar te gaan staan. Daar hadden we overigens ook veel meer ruimte dan op de vloer zelf. Voordat All Time Low zelf optrad, kwamen er twee voorprogramma's: Real Friends en Neck Deep.

Real Friends

Neck Deep

Beide vond ik niet geweldig, ze maakten er wel een leuke feestje van maar de muziek die ze maakten was gewoon niet helemaal mijn smaak. En stiekem wilde ik ook dat All Time Low snel zou komen (alsof ik ze die dag nog niet genoeg had gezien).

Maar gelukkig, om half 10 was het dan eindelijk de beurt aan All Time Low. Ze begonnen met Lost in Stereo en daarna speelden ze (volgens mij in deze volgorde) ook nog Stella, Heroes, A Love Like War, Damned If I Do Ya, The Irony of Choking on a Lifesaver, Six Feet Under the Stars, Weightless, Remembering Sunday, Therapy, Somewhere in Neverland, Backseat Serenade, Time-Bomb, Somethings Gotta Give, The Reckless and the Brave, All The Small Things (ja, die van Blink-182) en als laatste Dear Maria Count Me In.

We konden het hele concert echt super goed zien. Als Jack (we stonden aan zijn kant van het podium) helemaal bij het randje ging staan, was hij denk ik 1,5 meter van ons verwijderd. En ik wil niet opscheppen, maar met zowel Alex als Jack heb ik een paar keer oogcontact gehad.
Ze waren echt super energiek op het podium en in het publiek deed iedereen enthousiast mee. Een keer per jaar naar een All Time Low concert en je hoeft de rest van het jaar niet meer te sporten, jeetje wat heb ik veel bewogen. Springen, dansen, armen in de lucht en ga zo maar door.
Ik heb niet veel filmpjes gemaakt van het concert zelf omdat ik gewoon faal in het filmen van concerten, ik beweeg veel te veel waardoor ik m'n camera niet stil kan houden, schreeuw keihard in m'n eigen microfoon en zing non stop heel erg lelijk mee. Foto's maken ben ik ook geen ster in, dit is eruit gekomen....




Even kort samengevat: het concert was geweldig! Dit was mijn tweede concert van All Time Low, maar ik hoop met heel mijn hart dat er nog meer bij gaan komen!

Ik durf met zekerheid te zeggen dat gister een van mijn favoriete dagen ooit was, ik heb denk ik nog nooit zoveel geluk gehad. All Time Low is een van m'n favoriete bands en om ze op één dag 3 keer te ontmoeten en een concert van ze bij te wonen was echt een droom die uitkwam!

Sorry voor dit onwijs lange verslag, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Laat even in de reacties weten wat je van verslagen/concert recensies vindt, dan weten we of we vaker zoiets kunnen posten!

Hier nog een link naar een filmpje die een vriendin van me gemaakt heeft terwijl Alex Backseat Serenade zingt!
https://www.youtube.com/watch?v=T--BaJpGdOE

Bedankt voor het lezen!

- Tessa 

1 opmerking:

  1. Haha...onlangs het programma 'Superfan' gezien....het komt in de buurt hoor Tessa!!!
    Maar, jouw verslag is gewoon leuk en bij lange na niet gênant. Gelukkig maar, want wat kunnen die fans erg zijn zeg...

    BeantwoordenVerwijderen